Nyitva tartás 9:00-17:00-ig H-SZ

Zaklatás, fenyegetés, megfélemlítés

2023.09.03

Évek óta tartó céltábla vagyok olyan debil és degenerált férfi társadalomnak, ahol csoportos megfélemlítés, követés, nyomkövetés, szemmel tartás, kitudja milyen olcsó és aljas játékok kitervelt eszköze vagyok. Sajnos nem tudom mai napig mi ennek a dolognak az indítórugója, valószínűleg rám van írva, ,,vele meg lehet tenni, úgy se tud tenni semmit se."Vagy zaklatás, lejáratás, rólam való pletyka folyik, ilyen-olyan undorító és mocskos szexuális tartalmú kinyilatkozások. Már kisiskolás koromban is áldozata lettem 2 ugyanilyen ,,jóindulatú" nálam sokkal idősebb fiúknak a zaklatásának, ijesztgetésének. Mindez addig tartott tudomásom szerint míg meg nem lettek fenyegetve a rendőrségi feljelentéssel és, hogy kár lesz bennük téve, hacsak hozzám nyúlnak. Hozzá se kell tenni mennyi álmatlan éjszakám volt és mennyi félelemmel teli nap amikor iskolába menet követtek, figyeltek, rólam beszéltek. Ennek egy időre, talán évekre nem lett folytatása, de az interneten sok minden terjedhetett amiről fogalmam sincs mai napig. Egészen húszéves koromig szunnyadt ez a dolog, míg ismét meg nem ismétlődött egy másik csávó által aki szintén abban a hitben volt, hogy én eszköz lehetek neki, játékszer, amikor ő úgy gondolja és ez feljogosítja, hogy bárhogy beszélhet rólam másoknak. Ez abból állt, hogy évekig figyeltetett másokkal, szerzett információt rólam, velem kapcsolatban, amit kitudja hol és milyen formában használt fel, gondolok itt fényképeimre, akár felvételekre, írásaimra...stb. Követett nappal, utánam jött a munkahelyre, rólam beszélt a munkahelyen, hogy hol és mit tenne velem. Az ilyen aluliskolázott senkiházik jóvoltából húszas éveimben kezdtem álcázni magam. Hajat festettem, feketében jártam. Internetes társkeresőn próbálkoztam kiutat találni, de annyira féltem a következményektől, hogy a másikban kárt tehetnek, ha a bántalmazók fülébe jut, hogy inkább évekig zárkóztam el a lehetőségektől a félelem és a tehetetlenség miatt. Beszéltem erről ismerősöknek, barátoknak, szüleimnek. Az egyik megoldás az a rendőrségi feljelentés lett volna, de a következményektől tartva nem tettem meg mai napig. Végül kiderült, hogy nem kell tanulatlannak lenni, hogy ugyanilyen módszerrel próbáljanak meg félelemben tartani, hátha így elmegyek innen, mert egyeseknek nem vagyok szívesen látott vendég abban a környezetben ahol élek. Egyszer már emiatt el kellett költözzek, most megint ez vár rám?Nem tudom mi van a háttérben amiről nem tudok, mi az oka, hogy folyamatosan célpont vagyok vagy az életben vagy az interneten. Biztos vagyok benne, hogy irigyek, féltékenyek és hozzám fel nem érő alakok ezek akik így próbálják az egójukat szinten tartani, különben az se lenne nekik valószínűleg, de még normális kapcsolatuk sem.

Mowel Shine
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el