Pille és a szivárvány

2020.11.10

Melia Neuro Mowel

Pille és a szivárvány



Volt egyszer egy kiscica, aki nagyon szeretett a kertben lenni. Nagyokat sétálni, játszani a bogarakkal és kergetni a repkedő madarakat.

Egy napon úgy döntött, hogy elmegy a kerítésen túl, ahol hatalmas volt a fű, teli s- teli volt bogarakkal, csigákkal és más kóbor macskák társaságával. Nagyon vágyott oda. Ezért reggel, miután megitta a finom tejet útnak is indult, hogy felfedezze a kinti világot. ment a kerten keresztül majd odaért a kerítéshez, nagyot ugrott és már fenn is volt a tetején. ugrott megint és már lenn is volt. Futott is gyorsan bele a nagy fűbe. A bogarak mind körbe- körbe repkedtek Pille körül, virágról- virágra szállva zümmögtek. Pille nagyon élvezte a hatalmas kertet a sok szép virágot és az arcát cirógató szél suhogását.

- te új vagy itt?- kérdezték a bogarak Pillét.

- igen, a kerítésen túl lakom. - válaszolta Pille.

- mi virágmézet gyűjtünk. Sok a dolgunk.- mondták.

- gyere- szólt egy másik hang. - játssz velünk.- mondták többen is.

Pille felnézett és nem messze játszó kiscicákat vett észre. ők szóltak neki. Pille már szaladt is tovább, hogy játszhasson.

- sziasztok. én Pille vagyok a szomszéd udvarban lakom. most vagyok itt először-mondta.

- szia Pille, én Manó vagyok, ő meg Foltoska. épp lepkéket kergetünk. gyere te is.

- jó, jövök. -válaszolta Pille, és már szaladgáltak is körbe- körbe a lepkék után fel-fel ugrálva, hogy elkaphassák őket.

Az idő borulni kezdett, csepegett az eső. Egy kis időre elbújtak egy bokor alján, várták, elálljon az eső. hamar el is állt. A nap ismét kisütött és egy hatalmas gyönyörű szivárvány jelent meg az égen.

- nézd Pille, milyen szép szivárvány van fenn az égen.

- látom. milyen sok színben pompázik.- válaszolt Pille.

- te melyik szint szereted, én a lilát.-mondta Foltoska.

- én a kéket, mert az olyan mint a víz, és én nagyon szeretem a vizet, meg is szomjaztam. - mondta Manó.

- én mindegyiket szeretem.- válaszolta Pille.

Az idő ismét esőre állt, így a kis állatok úgy döntöttek mind hazamennek, holnap folytatva a játékot. szaladtak mindenki más irányba, nehogy elázzanak az esőben. A bogarak is elbújtak az eső elől. szerencsére a nagy fü eltakarta őket. A mi cicánk is hazaszalad várta már a fekhelye. fel is ugrott a székre a jó puha párnájára, és már aludt is.

Álmában pedig vidáman kergette a lepkéket az új barátaival.


Mowel Shine
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el