Napilap, televízió vagy a rádió?
Ti melyiket választjátok? Mindhármat szeretitek, vagy csak az egyiket?
Televízió. A készülék, amely annyi embert vonz nap mint nap. A sok millió válaszlehetőség, ami közül választhatunk, a csatornák és a filmek, sorozatok ezer és ezeregy változata. Az időtöltés, ami sokakat kikapcsol, és sokakat nem. Miért nem?
A reklám. A sok- sok reklám. Nem is értettem sose, miért kell. Az adások között elviselhető, de a filmek közben, már zavaró. Szerintem mások is így vannak ezzel. Miért kell reklámozni a termékeket, arra jó az újság is.
Filmkedvelők vagy sorozatkedvelők vagytok inkább? Én mindkettőt kedvelem. A választási lehetőség itt is adott. Kaland, dráma vagy sport? Már szinte választani is nehéz, annyiféle, már-már ugyanazzal a tartalommal rendelkező csatornák sokasága vetíti elénk a kért és kapott tartalmakat. Az emberek mégis leülnek a televízió elé, nézik nap, mint nap, telis-tele a sok ártalmas jelenetekkel, és mondanivalóval. Ami sokszor már a korosztályt figyelembe nem véve adja ki a normálistól nagyon távol álló tartalmakat, mondatokat. Itt is van lehetőség, máshová kapcsolsz, de a sok kapcsolgatás már unalomba megy át, mert mindenhol a reklám a fontos. Fontosabb annál, amire valójában régen szánták.
A rádió. A zenélő szerkezet. A kikapcsolódás másik formája. Sokak csalódása. A beszéd a szűnni nemakaró felesleges beszéd és mondanivaló, ami mehetne a televízióba is akár.
A sok oda nem illő tartalommal és a hallgató, csak hallgatja, szinte napi szinten a sok ismétlések miatt. Ha tananyag lenne, már fújná mindenki, mint a verset. Többet hallani, mint a kért vagy várt zeneszámot. A dalok, amik között többen hallani a külföldi zenéket, mint a magyar zenéket. A zenéket, amiknek sokszor unalmassá váló tartalommal bíznak, és már a csapból is az szól. A legszebb a minden órában ismétlődő hírek sokasága, ami újból és újból ismétli önmagát a hét minden egyes napján, a nap minden órájában.
Maradok a napilapnál. Az össze-vissza gyűrődő, de annál színesebb tartalommal bíró lapra vetett kitalált tartalmával. A tartalom adott, nem kell keresni, a látvány itt a gondolat útján szárnyal. A nap bármelyik percében olvashatjuk, anélkül, hogy megszakítana minket a hírek vagy a reklám óránkénti ismétlődése.