Nyitva tartás 9:00-17:00-ig H-SZ

Felvételi 2023 nyara

2023.07.30

Nekem a szeptemberben indulo képzésekre való jelentkezéseim így alakultak. Nem vettek fel egyik megjelölt 6 helyre sem. 1. Milton- közösségszervezés. 2. Eszterházy- közösségszervezés3. Károli- közösségszervezés, 4. Eszterházy- rekreáció, 5. mozgokép, 6.Elte- képi ábrázolás. Nekem van egy középszintű érettségim, 3 szakképesítésem (kisgyermekgondozo-nevelő, gyógypedagógiai aszisztens, logisztikai ügyinztéző). Egy fogyat. igazolás. 40 pont. Valamint egy továbbképzésem, ami 45 pontot ér. Amiért. Egyedül álltam neki kitölteni az adatokat, feltölteni a dokumentumokat. Én ott rontottam el, hogy nem szakirányút jelöltem meg, ezért az okj-im nem adtak pontot sem. Már julius12-e volt, amikor rájöttem, hogy még valami nincs feltöltve. A dokumentumok résznél a bizonyitvány fényképe. A feltöltésnél el is rontottam, az egyik oldalt feltöltöttem (12. évf) és rámentettem, gondoltam majd egy újabb rublikába feltöltöm a másikat...hát nem lehetett. Ezért nem adtak rá pontot. Így nem tudták a tanulmányi pontot sem kiszámítani. Az érettségi bizonyítványra kaptam 96 pontot, ami kétszerezett a felvi, lett 172 pont. fogy ig. 40 pont, így lett a végén a pontom 212. Ennyi is maradt. Most beadtam a jelentkezést pótfelvételre, szakirányura. EKKE- csecsemő és kgy gondozó, okjval, többletponttal együtt. Szerintem ha minden dokumentum időben és jól fellett volna töltve, meglenne a 300+ pont, bár az eduline máshogy számolta mint a felvi, kevesebb ponttal...meglássuk hol huzzák meg a ponthatárt és mennyi pontot kapok. Nem ezt akartam, de ha sikerül ősszel jelentkezek a keresztfélévesre ha indul alapszakon a közösségszervezői, ha nem akkor majd februárban ismét.

Mowel Shine
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el